shoppat

Idag har vi varit till huset o mätt lite. Vi tänkte att vi skulle åka till färgaffärerna o kolla på lite färg men alla stängde 14 jag trodde 15 så det blev inget av med det...men det blev en sväng på kupolen istället, Jag köpte ett par vantar till Alex på PoP som var på halva priset. Handlar inte kläder där i vanliga fall då jag tycker det är lite dyrt, men på rea kan jag handla lite.
Var o kikade på gardiner på Åhlens, hittade ett par jätte fina hissgardiner MEN dom fanns inte i rätt längd. Hon som jobbade där sa att dom hade tyget o att det var JÄTTE lätt att sy...hhmmm JAG kan INTE sy!!! Jag skulle komma dit igen så skulle hon förklara exakt hur jag ska göra...får se om det blir några gardiner (mormor jag tror du får hjälpa mig)!
Nu ska vi snart åka till min kusin som fyllt 20 år.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0