Seg dator

Gud va sakta det går!
Idag har vi varit till Kupolen handlat lite presenter och mest gått fram o tillbaka och funderat på vad vi ska köpa för nånting.Nästa fundering   vart vi skull äta?? det blev mc donalds till slut. Köpte faktist ingenting till mig själv. 
Till stallet mockade, blev ingen ridning idag..FY på mig!!
När jag kom hem orkade jag inte åka till blg en gång till o träna på Friskis så vi tog och bäddade ner Alex  i pulkan och tog en sväng på sjön. Tyvär hade det blivit mörkt men det var skönt ändå.
Till kvällsmat blev det fisk o potatis. Alex åt lasagne från igår.
Alex o Plåth har badat på nu kvällen och Alex var så mätt så han kräktes lite i vattnet... vilket hans pappa inte tyckte var såå mysigt. Alex somnade så klart i pukan så han ska snart gå o sova.. Jag vet ingen ordning alls på mig!
I morgon får vi se om Cattis hinner kika förbi en liten sväng. Har köpt en lite present till Ava Estelle.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tack så mycket för fina presenten :) Den fick godkänt av Camilla också (systern med stil). Kul att se dig! Kram

2009-02-11 @ 19:57:40
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0