Nu j'vlar

Idga har jag jobbat. Jag trodde att jag skulle jobba till13 men det visade sig att det var til14.15. Så vi gjorde en deal så jag gick hem 13.45. För jag hade ju varit duktig och bokat ridhuset vid 16 så jag var tvungen att hinna hem o äta o fixa Alex oxå.
Alex har varit hos Sabina typ hela dagen. Vilket inte känns bra men men, det bvar ju ett tagsen hon hade han en hel dag så. Vad ska man annars ha sin syster till?? :)
Zamba gick väldigt bra. Så nu gäller det att hålla i det här, så nästa vecka måste jag (vi) försöka  hoppa lite. Idag blev det bara dressyr eftersom Alex var med.
Just nu håller han på o lever rövare. jag skulle gå å lägga han men han verkar inte nå trött. Han leker
o busar för fullt. Plåth är o simmar, han ringde vid 6 o frågade om han kunde åka o simma.Så jag fick laga mat o fixa Alex o allt själv. Nej, men va ska men med dom till. Ibland är man ensammstående mamma.
Nej, NU måste jag försöka lägga Alex

Kommentarer
Postat av: Tin

Instä,,er om att man ibland (läs: alldeles för ofta)

är man ensamstående mamma. Nätterna är såå dryga ibland, varför är dom inte trötta som sina mammor dom små? Jag skulle gladeligen sova 12 timmar i sträck om jag fick :)

2009-02-08 @ 23:22:55
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0