Min lilla skrutt

Alex är förkyld,det rosslar o har sig hela tiden.Just nu ligger han på min mage o sover.När han var liten var de ganska mysigt men nu tar han ju upp hela min överkropp. Natten har varit okej. Han har vaknat o hostat o gnällt lite. Alex sov med mormor i sängen igår när jag kom in från stallet.Han låg på henne oxå.
Det blev att sova kvar där inatt.
Hoppträningen igår gick faktiskt väldigt bra.Zamba var mjuk o fin o tyckte det var skojs att få hoppa lite. Han är så pigg o glad just nu så det är roligt att rida. Nu var det mest mark träning igår med jkryss på volt o studs. Men lite hoppning blev det oxå. Nästa gång ska jag försöka vara med båda dagarna. Men dom flesta jobbar ju när träningarna är mitt på dagen. jag har ju en månad på mig att fixa barnvakt. hmmm det blir kanske mitt i flytten..hmm måste försöka lösa det om jag ska tävla i sommar.
Nu är jag hungrig undrar vad jag ska äta till lunch idag???

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ja, det är toppen att rida igen! Ska hålla igång nu tänkte jag, det blir kanske 3-4 dagar i veckan jag kommer ut. Hur många gånger/ vecka rider du? Kram

2009-02-24 @ 15:53:14
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kan variera lite men jag försöker att rida ca 5-6 dagar i veckan.Det beror på hur alla jobbar.Men 3-4 är väl okej i början.Det är ju bättre än inget alls. kram

2009-02-24 @ 16:43:17
URL: http://alexmamma.blogg.se/
Postat av: Cattis

Vad bra för nu kan jag läsa här vad du skrev till mig och sen svara :) Ja, precis! Just nu vill jag bara få igång henne lite och sen hoppas jag kunna rida lite mer vart efter. Vem är det du hopptränar för och när har du första tävlingen? Kul med träning och tävling, det skulle jag också vilja göra. Vi får se när det blir! kram

2009-02-24 @ 17:58:40
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0