Leker

Den här morgonen har vi hunnit med mkt. När klockan var 10 hade jag släppt ut o mockat stallet.Var tvungen Sabina skulle jobba. När vi kom hem ringde Plåth o frågade om jag hade hämtat paketet. Vilket paket?? Det hade jag HELT glömt bort. Så vi fick ta en sväng till.
Nu har vi precis ätit frukt o smörgås.
Alex leker för fullt. Han har börjat bli lite modigare nu så han vågar vara i ett annat rum en liten stund. Han hittar saker att äta överallt. Är det inte stenar så är nåt annat skräp. Alla kontakter o sladder är JÄTTE roliga. Som tur är har vi stoppat i barnlås i el uttagen.
Igår åt Alex makaroner,köttfärsås med majs för först gången. Hna måste börja äta mer av våran mat nu. Jag försöker verkligen tänka ut mat som han kan äta. Men min lilla hjärna har svårt att komma på nåt bra. Det blir lätt att han får en burk istället. Ikväll ska vi äta ärtsoppa så då blir det tyvärr en burk, Men till lunch blir det kalops igen.
Vi ska ut på en promenad efter maten så Alex kan sova tänkte jag.
När Plåth kommer hem SKA vi åka till färgaffärerna o se hur dyrt det är med färg..BLLÄÄ!! Men bara det blir fint så.
Nu är det lite för tyst måste se vad han gör för bus!

Kommentarer
Postat av: Tingpling

Du är väl med på friskis i Borlänge... då har du rabatt på Nordsjö färg tror jag.....

2009-02-18 @ 12:52:18
Postat av: Tingpling

Du är väl med på friskis i Borlänge... då har du rabatt på Nordsjö färg tror jag.....

2009-02-18 @ 12:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0