kväller

Jaha så var det kväller igen...åå jag är så sugen på nåt gott, men som tur är har vi inget hemma. För då hade jag smockat i det...
Idag har jag äntligen varit ut på en ordentlig promenad igen.har varit lite dålig på tränings fronten ett tag både med mig själv och hästarna. Men nu MÅSTE jag ta tag i det. Måste åka till ridhuset snart. Jag rider ju Zamba nästan varje dag men ingen riktig träning.
Var förbi på Annas bageri och köpte bröd. Köpte något nytt den här gången Lantis tror jag det heter. Alex tyckte det var jätte gott. Vi brukar inte ha vitt bröd hemma, så alex brukar inte få så mycket bröd. Men jag tror att det här var surdeg så det ska väl vara lite nyttigt (tror jag).
Till kvällsmat blev det stuvade makaroner och mina platta köttbullar.
Vad ska jag göra hela kvällen då?? Kan ju inte gå och sova redan..hhmm.. Jag tror inte det var nåt bra på tv heller..
 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ha ha! Ja, du vill verkligen inte bli sjuk förstår jag :) Vi är här tills torsdag eller fredag nästa vecka så vi kan väl träffas i början av nästa vecka kanske?? Då borde vi ju vara friskare!

2009-02-03 @ 18:31:37
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0