Kalas

Nu sover Alex, jag borde oxå lägga mig vi måste upp tidigt imån igen. Sabina börjar jobba 9 o då ska jag ha släppt ut hästarna före. Mocka får jag göra när Plåth kommer hem. Det blir ridhuset på söndag förmodligen dreeyr för Sofia. Skönt att änligen rida dressyr på riktigt,fast jobbigt.

Alex tyckte det var jätte roligt att få komma hem till moa o leka. jag trodde han skulle bli blyg när dom andra kom men han var lite blyg i början men sen var han ute i andra rummet o lekte med dom utan mig. Vilket inte brukar hända. Han kollade bara att jag var kvar ibland.Han brukar vara ganska mammig.
Vi skulle ha åkt o badat imån men vai måste skippa det jag hinner inte. Men vi ska försöka komma iväg nästa vecka. Alex tycker ju att det är SÅÅ roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0