Helgen

Jag var vaken från och till hela natten till lördagen och oroade mig ifall någon av oss skulle börja kräkas..Sjukt!
Dömningen gick bra. Kallt som F*n men allt flöt på. Så nu har en av alla dessa stenar borta.
När jag kom hem hade Plåth gjort Örtkryddad fläskfile med jätte god sås och klytpotatis. Synd att jag inte var så hungrig. Men jag fick med det i matdosa till jobbet istället.
På Söndagen jobbade jag, så mycket mer blev det inte. Plåth hade gjort fläskotletter o potatis till kvällsmat.
Så inatt var det dax igen, Alex vaknade vid ca 2 och var jätte grinig ,låg och knölade på mig till 4 då jag tröttnade och gick upp. Tog febern och han hade 38,7 så det var bara att ge han alvedon och gå lägga sig igen. Tänk vad 2 timmar kan vara långa. Vaknade 7 ,45 och tyckte jag skulle gå upp. Eftersom jag ändå skulle upp vid 8 så tog ja med han upp. När jag åkte satt jag han i sängen med plåth. Han hade somnat så fint så.. Det är bara så att jag inte SKA få sova.När han är hemma med plåth sover han alltid länge..FY vad fuskigt.
Nu kommer Sabina. Kommer mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0