Härlig dag!

Gud vilket fint väder det är ute! Har precis kommit hem från stallet o en ridtur..visserligen ingen lång idag för Plåth skulle jobba så då var det bara att snabba på.
Efter lunch ska vi åka till Borläng o handla lite kläder till Alex ,det börjar tryta på byx fronten.Det blir en stor handling på Maxi oxå..Fast när jag ska storhandla brukar det bli typ 500:- eller nåt sånt.Sen får jag springa o små handla iallafall...är såå dålig på att planera vad vi ska äta.
ikväll blir det hemma gjord pizza,imorgon ska vi äta hos Sabina som fyller 20 år!!Grattis!!!!, på sönmdag Choritzo låda.
I morse vad 5 vaknade jag o letade efter Alex då låg han under Plåth täcke i knähöjd fast åt fel håll..hmm jag funderade om jag skulle flytta han men var rädd att han skulle vakna o tycka att det var morgon så han fick laigga kvar..för säkerhets skull höll jag i honom i benet.MEN jag måste ha släppr för klockan 6 vaknade jag av en duns, hoppad upp o hittade Alex på golvet igen...den här gången skrek han mycket mer...måste säga att man blir lite orolig.Stackarn han var inte ens vaken när han åkte i golvet. Nu måste han försöka sova i sin säng. Så här kan vi ju inte ha  det!
Nu ska jag göra mig iordning för stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0