Funderar

Just nu så snurrar alla tankar runt i huvudet på mig..Färg..gardiner..stallet ..huset..pengar..jobb..hela livet känns det som.
Vi kollade på färg i typ alla färgaffärer i blg o alla sa olika.Hjälp! Jag trodde inte det var så svårt att måla lite.
Det är svårt att veta hur färgen blir på väggen. Jag vet precis vilken känsla jag vill ha.Jag kan se det framför mig. Men jag vet inte exakt hur jag får det så. Det känns som mörka gardiner men jag vet inte. Tänk om man hade fått lite mer av den här pyssliga o kreativa genen. Som jag i prinsip helt saknar. Jag försöker fixa o göra fint men det blir adrig som man tänkt sig. Vilket jag inte tror att sovrummry kommer att bli heller. Då blir jag sur bara så ni vet!

Vart tog alla pengar vägen?? ingen som vet, ingen som vet!
Ibland  vet jag inte hur o på vad jag lägger mina slantar..men slut är dom för jämnan!

Idag gick vi upp 7 för Sabina skulle o jobba men vad 7 30 ringer hon o har ont i huvudet så hon blir hemma..vilket betyder att jag fick rida idag. Tänkte jag skulle försöka ta mig till ridhuset i morgon. Sabina ska jobba så får se om jag kan lura med mig mamma.
Ikväll ska vi till Stina som fyller år.

Kommentarer
Postat av: Tin

Vilken liten sötnos ni har! Svea ska vara hemma, hennes pappa och mormor ska dela på ansvaret. haha, tragiskt nog så är jag lugnare att lämna henne med min mamma än med P-Å.

2009-02-19 @ 16:56:46
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0