Full fart

Just nu är det full fart på Alex, han somnade nämligen när vi åkte hem från stallet o sov i 1 timme. Jag försökte väcka han men det gick inte. ´
Vi var o hoppade lite idag. Zamba tycker nog att jag är tråkig, han vill göra det med mkt mer fart än vad jag tyckte. Men det blev bra till slut.
På förmiddagen var vi en sväng till Grängshammar(plåths mamma).

Igår hos Lina fick vi fläskfilé o ris, mkt smaskigt och en god tårta till efterätt.

Alex är verkligen ett bull monster, så fort man tar fram en  bulle börjar han gnälla. Han smockade i sig en hel bulle igår. Det måste betyda att jag bakar mkt goda bullar.  =)

Söndagar är TV kvällar först One Three Hill o sen Gossip Girl. Så Plåth fick laga kvällsmaten (kalops). Vilket är en av Alex favorit rätter.
Efter maten badade vi (hela famijen) i badkaret, vilket var otroligt trångt. Men kul för Alex att alla kan vara med.

Imorgon ska vi se om jag får ihop det. Det beror på om Alex vill sova på förmiddagen så jag kan mocka. Farmor är sjuk så hon kan inte släppa ut o Sabina ska jobba. Farmor ska hålla ett öga på vagnen när jag släpper ut hästarna. Eftersom Alex inte kommer att sova så tidigt. Det blir nog ingen ridning imorgon,det hinns nog inte med. Ska till Blg en sväng  när Plåth kommer hem. Förhoppningsvis ska vi hinna in o kolla på färg.
Nu är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jo, jag känner också att det borde finnas nåt sätt att lösa det på. Linköping ligger för långt bort för att det ska bli riktigt bra känner jag. Det är så dyrt att sitta och åka dit varje dag. Men samtidigt är ju IKEA en väldigt bra arbetsplats med utvecklingsmöjligheter... Jaa, vi får väl se hur det blir med allt. Kram

2009-02-16 @ 09:04:01
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0