Ett lite surt inlägg

Ibland blir jag så förbannad...varför ska JAG alltid skynda mig. Vad jag än ska göra så måste jag skynda mig!
I morse när jag fick veta att Sabina skulle jobba så rinde jag till plåth   på en gång o tala om att jag var tvungen att åka till stallet när han kom hem. Han sa att han inte skulle bli så sen. han skulle förmodligen inte bli lika sen som igår (då kom han hem 15.30) Så jag trodde att han skulle komma ca 15,30 igen. men hur kunde jag vara såå dum o tro det. 17,00 kom jag till stallet. o skulle mocka ta in dom o rida zamba. Jag skulle sedan lyckas vara hemma 18.30 för att plåth skulle åka o simma. Hur många hinner göra allt det här på 1½ timme. Jag kom hem 19.00 o då hade han redan ringt o skällt på mig...JAG BLIR SÅÅ ARG!!!
Nog tjatat om det. Cattis kom förbi en snabb sväng vid stallet. Hon fick en rosa klänning till Ava Estelle.








Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag vet PRECIS hur det känns, även om det inte är till nån tröst. Det är ju lustigt att det blir stora problem om DU är sen, men inte när HAN är sen..?!

2009-02-11 @ 21:21:38
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: gulleplutten

ja ja men jag klagar oftast inte på att du är sen min lilla älskling

2009-02-11 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0