...

Nu sover Alex, i sin säng. Det går oftast bra att lägga han men han vaknar om en stund o är så mammig.
Det blev en promenad idag oxå inte lika lång som i förrgår men ganska lång. Jag insåg idag ayy jag nog gått upp nåt Kilo. När jag skuklle ta på mig ett par jeans så var dom såå trång..Hhmm...Så nu måste jag skärpa mig. Nu ska vi på promenad varje dag. Förut gick jag varje dag en lång tur.
Var ut en sväng på Zamba, har så mkt energi. Den liksom poppar upp som spöken lite här o där. Annars går han jätte bra känns mjuk o fin. Får se om han är lika mjuk o fin i ridhuset då?? Bästa jag bokar en tid på en gång..Så inte den här lat masken tar över.
Imorgon ska Alex till Sabina för jag ska jobba, men inte så länge bara 7,45-13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0