det vanliga

Jaha vad ska vi göra idag då??
Vi har varit o släppt ut hästarna o farmor fick passa han i vagnen ute idag med, hon har fått influensan eller nåt?
Nu ska vi snart äta mat Kalops(rester), sen kommer dom o kollar på lägenheten 13,30.
Vi ska hämta Sabina vid 14 o till stallet mocka o rida. Sen är det väl hem o äta igen o kväller.
Det är alltså en helt vanlig dag i mitt liv.

Kollar på sjukhuset på TV. Hjälp vilken liten bebis! Den är inte större än en hand. Det är helt otroligt att dom kan rädda dom små bebisarna.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Hej! Nej, det är väl inte särskilt konstigt för hon har stått länge. Två år tror jag faktiskt. Jag vet att hon var riktigt igång för två år sen på vintern, sen ballade det nog ut framåt sommaren/ hösten. Så minst ett år iallafall. Jag ska försöka komma igång nu, det var så kul att komma bort och ut!! Kram

2009-02-17 @ 18:38:47
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Tin

Ja hon är en stooor tjej, men Alex måste vara ganska liten? Det är mysigt när dom är små, jag får lite panik när hon växer så fort. Jag hoppade bara 90 och 1meter i åsebo, hon överhoppar sig så förbaskat så styr man in i 1,10 så hoppar hon ju 1,30. Ska Rida 2stycken 1meters i falun den 1/3 sen har jag anmält 1,10 i sveden efter det. Ang. Tusse så har jag oxå ridit mycket för henne på ponny och sen nästan ingenting på stor häst, men nu har jag börjat igen. Vi har passat oss för att göra affärer med henne, eftersom man hört en hel del om hur det kan gå. Jag tränar bara och sen beblandar jag mig så lite som möjligt, då funkar det bra :) Kram

2009-02-18 @ 09:08:12
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0