Det blir inte som man tänkt sig

Inte idag heller.. Jag hade ju planerat att jag skulle ut till stallet i morse rida o mocka...MEN Sabina ringde vid 7.30 o hon skulle jobba vid 9, vilket betyder att jag inte hade någon barnvakt. Så vi fick skynda oss med frukosten o åka o släppa ut bara.
Vi har faktiskt varit ute och gått/åkt pulka i 1½ timme. Tog en sväng på isen till sjukhuset hämtade AD droppar o hem igen. Har nog gått ca 6 km iallafall. Så nu sitter vi o väntar på att Plåth ska komma hem så jag kan åka o rida innan det blir mörkt.
Funderar på att åka till ridhuset på Söndag (mamma vad säger du om det förmiddag/eftermiddag?).
Får se om Kattis hinner komma idag.
I morgon ska vi försöka baka lite bullar.

Kommentarer
Postat av: Towe

Vi bor vid säters såg ungefär. Brevid skolan fast inte i kedjehusen. Ja vi kan väl tänka oss en bit utanför iaf! Vet du något hus? :)

2009-02-11 @ 13:32:46
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: Mamma

Söndag fm blir bra. Bara till att komma.

Mamma

2009-02-11 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0