dagen

började dagen med en duns! Alex ramlade ur sängen. Eftersom vi sov själva i natt så hade jag tagit in hans vattenflaska o ställt på nattduksbordet. Han brukar dricka vatten på natten,men inte i natt så när han vaknade var han väl törstg såg sin flaska o klattrede dit. Vilket slutade på golvet, men det gick bra.Han vart nog bara lite shockad för när jag tog upp honom var allt bra igen.
När vi ätit frukost åkte vi till stallet. Det var helt underbart väder ute så jag tog en ridtur i skogen galopperade en massa så vi var trötta. Mockade o gav Alex mat. Sen skulle vi göra en snabbis till ishalen där det var test(konståkning). men det tog en himmla lång tid så när jag handlat o allt på vägen hem var klockan ca 16. OOPPSSS!!Bara att skynda sig! Vi skulle hinna till tioppen med vårat skräp och så hade jag tänkt att göra torsk med äggsås men det blev fiskpinnar istället vilket Plåth fick fixa när jag var o körde ett pass på friskis. Det var jobbigt idag kanske berodde på att jag åt lunch 16.30. Jag är ganska beroende av mat. Får jag ingen mat så får jag jätte ont i magen. Vilket jag självklart fick idag oxå, men det var helt självförvållat..
När väl Alex somnade igår så sov han hela natten vilket var super skönt.Jag som trodde det skulle bli en låång natt.
Nu är det sängen som gäller måste till stallet tidigt imorgon.   

Kommentarer
Postat av: Cattis

Vad kul att bo nära ett gym, vi kör ju lite yoga ibland men det vore kul att kunna träna mer. Som att jag skulle göra det eller?! Knappast, men jag kan ju inbilla mig :) fiskpinnar är gott och snabbt! kram

2009-02-27 @ 08:25:31
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0