Äntligen!

Nu har hästarna äntligen blivit skodda..så 800:- fattigare då..
Imorse vaknade Alex 7, vi åkte till stallet o red innan hovslagern kom.  Zamba är 14 år (gammal gubbe) men håller på o testar mig lite som om han vore 5 eller nåt...han ska inte gå dit jag vill o.s.v = Drygt. Men det är kul för han är ganska pigg o glad att rida. Så länger jag inte åker av iallfall.
Idag har vi varit o hälsat på min mormor o morfar när Plåth var o tränade..vi ville inte va hemma ..det är såå tråkigt.
Jag betalade mina skulder till henne för lite presenter, sen fikade vi på morotskaka, den var såå smaskig. Alex fikade på en kaka med sylt.
Till kvällen blev det klyftpotatis o fläskfile.
I morgon ska vi till "vårat" hus o mäta o kolla lite. ska till lite olika färg affärer o se om vi hittar någon fin färg till sovrummet. Jag vill ha en creme vit färg, lite åt det gula hållet.
Nu är sovdax (Alex sover redan)

Kommentarer
Postat av: Cattis

Tyvärr säger Henke att vi aldrig kommer flytta... Vet inte om han menar allvar eller ej. Det skulle ju vara toppen om barnen kunde leka lite, deras pappor kan vara med dom o vi kan åka och hoppa! :)

2009-02-14 @ 08:37:09
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0