Aj aj!!

Aj Aj är det enda jag säger idag..han gör allt tok han inte får. Slår på TVn o tittar på mig, om jag säger aj aj då är det jätte roligt...Hmm.
Vi var till stallet o släppte ut tidigt i morse,ska mocka bara plåth kommer hem. kommer inte bli någon ridning idag då Plåth o pappa ska åka o ploga i gloten.Har ingen barnvakt.
Vi har även varit o handlat o varit till optikern med mina glasögon som blev lite snea (tack Sabina).
Nu kommer snart Stina o Moa o hälsar på lite.

Natten har inte gett någon skönhets sömn direkt. Plåth sov i skogen så jag var själv hemma. Alex har knölat i ett. Han somnade ordentligt vid 4. Jagv tänkte bara o nej snart ska vi gå upp.(klockan 7)
Sova på dagen är inget för mig så det blir väl en tidig kväll. Hade gärna sett på Ridsporten från Göteborg, men jag vet att jag kommer somna före. Är nämligen väldigt kvällstrött i vanliga fall så.

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ååhh, skönt att höra att det är nån mer som har det som jag. Ava Estelle ändrar inställningarna på vårt el-element HELA tiden och varje gång hon är där säger jag såklart ajaj, då sätter Binning igång och säger också ajaj. Varpå Ava också säger ajajajaj jajja jajja. Charmigt, men det funkar inte. Så jag måste hoppa upp eller springa fram 50 gånger om dan, minst. Hopplöst fall, nu kommer det vara såhär i ett halvår eller nånting när dom ska testa gränser och se vad som VERKLIGEN är ajaj och inte. Jag hade glömt bort att dom var såhär envisa för vi har ju kommit förbi det med Binning...

2009-02-20 @ 20:13:39
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0