måndag

idag har varit en okej dag.. var o släppte ut hästarna imorse innan jobbet. plocka varor hela dagen..men ändå okej..fått lite nya jobb kläder..Najs!! till stallet efter jobbet o mockade o tog in blöta hästar..har ju regnat hela dagen..jag vill ha vinter på riktigt nu!!!  ca 50 cm snö o 5 grader kallt..det är lagomt. Idag har min morfar varit o målat i stallet..Tackar så mkt!! O mamma hämtade Alex på dagis..hon fick välja hämta alex eller mocka..hmm visst är jag snäll?! jag håller många sysselsatta för att få ihop mitt liv..Ibland skulle jag vilja ta semester från livet..o bara få ha någons annans liv en vecka eller nåt..men jag skulle sakna Alex såå mkt!!
idag blev det köttgryta o potatis..där emellan har jag gjort knäck.. Usch har diken kvar..men den får nog vänta tills imån..ingen annan lär ju ta reda på den såå.
ridning går tyvär lite dåligt just nu..men i sommar SKA vi tävla igen..det lovar jag ZAmba,..han tycker jag är såå tråkig,.han vill hoppa o ha skojs.. inte bara gå där. aja ska bli änring snart..inte riktigt än men snart!!
Nu måste jag lägga mig ska upp till stallet o rida imån innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0