jaha!!

Nu sitter jag o väntar på Plåth..kände att jag ville prata med honom mer än på telefon. Vi går lixom mest om varandra nu för tiden.
Imorse fick jag äntligen tid att rida lite otrdentligt..det är så skönt..jag vill ju hinna med det nästan varje dag..undrar om det blir så igen?!  HOPPAS!!
Idag fick vi jul schemat..ledig hela julen SUPERSKÖNT!!!  Fast lite fattigt men men..jobbar nyårsafton..men det gör ingenting.  Får se om vi kan gå ut på juldagen..om vi lyckas flörta med någon gullig barnvakt?!
imån är det julbord..känns lite tråkigt faktiskt..vi ska äta på hotellet i Säter??! ja ja blir säkert trevligt..men vi har aldrig någon fest..det är alltid julbord mitt i veckan så alla ska upp o jobba.. Tråkigt!! Tycker jag!! 
Imån fixar Elin stallet Tackar!! o morfar skulle komma o måla lite till o mamma hämtar Alex igen..jag vet jag kör med alla..men jag börjar bli van!!  hoppas inte dagen kommer när mina hjälpredor säger NEJ bara!!

aja nu ska jag göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0