Söndag

idag fyller mamma år. Grattis!!!!
Tävlingen igår gick sådär...i första klassen 1,05 så rev vi ett hinder o han hade sirap i fötterna..BBLÄÄ!!

 Till nästa klass ver jag så arg på han så han vågade nog inget annat än hoppa i full fart..så vilt blev det men det var en mkt bättre runda än i första klassen..Vi blev 7a. O fick hästdeo..kan någon förklara för mig vad fan man ska med det till!!!???
Nu har jag ingen mer tävling inplanerad på ett tag..ska försöka prioritera Heide ett tag nu..måste ju få iväg henne innan hästarna flyttar hit..men det lär ju dröja innan stallet blir klart så..Vi ska iallafall försöka hoppa henne den här veckan för sen åker Linda till turkiet..o jag vill oxå åka ..GUD SÅÅÅ SKÖNT!!!!
Det önskar jag mig när jag fyller år!! Ifall ni undara  =)
Imån börjar Plåth o jobba..fy fad tråkigt..o om en månad är det min tur!!HJÄLP!!!!!!VILL INTE!!!
ska se om det är nåt på Tvn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0