Sjuk

Dessa dagar blev inte riktigt som jag tänky mig..jag skulle ha målat klart o gjort det ena o det andra..men både jag o Alex har varit lite krassliga.. Alex fick feber på torsdag e.m o blev förkyld..samtidigt som jag fick ont i halsen..på Fredagen var han sämre o det blev inte mkt gjort..vi låg mest hemma o mös..var till stallet en sväng bara...Igår var vi mkt bättre så då var vi på Dalexpo o skulle köpa Kokosbollar.men det fanns inga!! Så Alex körde lite traktorer o tittasde på kaniner o grejor..sen var det hem o käka lite...o äntligen klippte vi gräset..allt utom en liten bit som vi gjort klart idag!
Jag har inte målat en pinal i helgen..men imorgon kommer förhoppningsvis mormor o morfar hit o hjälper mig att vara barnvakt o måla lite...Plåth o Jonas är ute o snickrar lite nu..Jonas har semester denna vecka så förhoppningsvis händer det lite i stallet igen..Inte för att han måste vara här på sin semester men vill han så tackar inte jag nej!!!
Har fortfarande inga gardiner i några fönster...Nu måste dom upp igen..jag hatar att inte ha gardiner o blommor i fönsterna..
Igår satt jag på Engelen för första gången, han är inte min favorit men men det gick bra..nu ska jag väl ut på honom en gång..sen kan Elin komma o rida hur mkt hon vill..Vi var med Heide till banan o hoppade lite idag..det gick kanon bra..hon är så duktig min lilla häst..tänk om hon kunde vara helt bra nu oxå..
Imån blir det dagis igen..Han är lite snorig men jag hoppas det går bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0