Regn!!

Fy vilket tråkigt väder..BLÄÄÄ!!!
Idag på dagis lämnade jag en skrikande unge..hmm känns inte helt bra men är väl bara att bita ihop o gå därifrån..Hoppas det blir bättre..hans favorit fröken är sjuk vilket inte gör saken bättre..
Nu har vi målat slut på färgen så imån ska jag åka o köpa mer..är bara lite målning på väggarna kvar..sen ska box inredningen få sig ett ansiktslyft oxå..
Just nu är pappa här o hjälper Plåth o snickrar.
Jag vill att allt ska vara klart o betalt..NU!!

Mammsingen du är mitt stall o barn team!!

Kommentarer
Postat av: Cattis

Mmm, igår när jag lämnade började A E gråta och B sa "vill inte". Dom är inte särskilt smidiga på barnens dagis för det är ett nytt ansikte varje dag tycker jag, det vore bra om det var nån ur den ordinarie personalen som kom och sa hej så dom alltid känner igen dom!

2009-08-28 @ 15:31:34
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0