Mörker

Nu går vi ,ot mörkare tider!! Usch!!Bllää!!Jag gillar snö o vintern..men inte allt detta mörker..
Idag har Mia(våran granne) hjälp mig att klippa våran lilla häck o Jasminen..sen ska jag klippa en buske själ sen..he he kan ju bli spännande..
Imån kommer Nicke med mig hit efter stallet så ska vi måle ena kortsidan med röd färg o skrapa vitt om vi hinner..
Nästa vecka måste jag måla inne i stallet..måste göra klart målningen innan jag börjar jobba.
Just nu ligger hoppträningarna lite på isen ..försöker hinna med Heide o göra klart här hemma..plus att jag inte har några pengar att träna för just nu..
Önskar jag kunde bli miljonär
På måndag kommer dom förhoppningsvis o byter fönster i huset..så på onsdag blir det banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0