Måla!

Idag har jag äntligen börjat måla..fast inte inne i stallet utan röd färg utan på..men det är alltid nåt...jag tycker det är jätte roligt att oxå få göra nånting..vill inte bara laga mat o städa efter dom andra som "snickrar"..ibland är det resturang här oxå..mamma har varit här o passat alex så jag kunde måla en stund..men det var såå mkt mygg!!! Mamma kommer imån oxå så jag hoppas vi hinner måla klart den ena långsidan..På söndag ska jag jobba...
Idag har vi varuit i stugan o badat med moa o stina oxå...är alltid trevligt att få umgås med dom lite..
Nu ska jag duscha

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag VET! Vad trevligt att ni kom! Jag förstår att du vill få klart stallet, ni kommer när ni kommer. Det är helt lugnt för oss, gästhuset står kvar och nu hinner jag dessutom (kanske) städa det ordentligt innan ni kommer :) Idag har jag iaf fått nya skor på Carmensita så jag kan rida lite igen, det ska bli kul! Dom börjar på dagis direkt efter inskolningen, eller dom är lediga torsdag denna vecka och sen nästa vecka går dom väl två dagar eller nåt... Henke är hemma nästa vecka också, jag jobbar ju bara 2-3 dagar/ vecka för jag har önskat mitt schema själv. Kram

2009-08-11 @ 19:28:21
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0