jobb!

Ooo imån börjar jag jobba!! Så imån ska Alex äta o sova på dagis..hmm sova kan ju bli intressant..men han slipper vara där till stängning imån för mormor(min mamma) hämtar imån..så då får han gå hem nån timme tidigare..kan ju vara skönt att slippa börja med en lång dag..jag o Elin ska åka o rida imån..så vi får väl se om Engelen är lika snäll denna gången..om allt funkar bra imån ska Elin rida han nästa gång..Imån är det massage på jobbet..GUD så SKÖNT!!!det är väl en bra grej med att gå till jobbet!!
idga har min mormor o morfar varit här i hjälp mig målat o varit barnvakt..så nu måste jag köpa mer färg igen..vill inte veta hur mkt vi köpt för..Idag har jag köpt ett pat fodrade tretorn stövlar åt Alex o ett Fleece sett..det börjar ju bli kallt ute nu!!
F*n jag måste ha glömt Alex mössa i Säter..hmm måste leta på en annan tills imån..nu ska jag äta lite äppelpaj som jag gjorde till min målar hjälp idag..sen blir det sängen

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

jups mössan ligger här, men tänk att du glömde nåt...de har ALDRIG hänt förr : )))

2009-08-31 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0