Dagis

Nu har vi varit 2 gånger på dagis..igår var vi bara 2 st..Alex o den killen lekte jätte bra.. Idag var det 5 barn... Alex tar väl för sig!! Han är ganska tuff  faktiskt..Han kommer att bli dagis värsting!! Vilket jag inte hoppas. Annars går det bra han är inte nå mammig än då!
Nu håller dom på o byter fönster för fullt alla gammla är ute o dom nya är i men utan lister o sprös o allt vad det är..Igår hade vi isoleringsdamm i hela huset..öVERALLT!!! Hemskt!! Det sticks o kliar..o jag dammsög o torkade men inte fan hjäpte det!! Så när vi kommer hem idag är det bara att dummsuga o torka igen då!!
Idag har jag börjat måla i stallet..kanske hinner klar med målning den här veckan om jag har lite tur..
Nu tycker Alex jag är tråkig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0