Sjuk

Alex är sjuk. Jag tyckte han var lite varm i morse men när jag tog tempen hade han inge feber. Så vi åkte till stallet o sabina var barnvakt. Idag blev det galopp.  När jag kom in dushade jag o gav Alex mat. Vi var o lämnade mina glsögon hämtade pengar på ica o slängde tidningar. Sen skulle vi till Moa o stina o leka lite ...men Alex var jätte grinig o ville bara sitta i mitt knä o gråta..så vi var bara där i 1½h. När vi kom hem hade han 39,4- Så det kanska inte var så konstigt att han inte ville leka då!
Nu sitter jag o väntar på Plåth o har gjort klart deklarationen. Alex sover..jag skulle behöva städa lite men jag vet inte var jag ska börja..är hyllor som ska upp men det behöver jag hjälp med..just nu känns det som om jag mest flyttar runt grejerna..Tänk om man hade så mkt pengar att man kunde köpa vad man ville o när man ville.
Då skulle jag ha ett stort vitt mexitegelhus. O ett stort fint stall..med en stor gård med fina vita hagar runt. O så skuklle någon bra inredare få komma o fixa o dona..
Det blev aldrig några stövlar o rabarber igår. Vi blev så sen så vi han bara på travet. Spela inget så då kan man inte vinna heller!
Imorgon kommer ngn o sätter in en luft/luftvärmepump..jag hoppas det blir bra. Jag hoppas inte det tar hela dagen..För jag hade tänkt ta en sväng på kupolen med mamma o sabina. inte för att jag har några pengar att handla för men..jag kanske hittar nåt fint...jag kan ju inte gå naken i sommar.
Var nyss in o kollade på försäkringskassan o räknade att jag kommer ha 5 dagar kvar när jag börjar jobba...+ lägsta nivå dagarna men det är ju som att vara hemma gratis. Men då har jag inte tagit ut någon semester i sommar,har tänkt att spara den.
Nej nu orkar jag inte vänta mer,,måste ju upp tidigt i morgon o till stallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0