promenad

Nu har vi precis varit ute på en promenad (ca 1,5h)..så nu äör jag såå hungrig, men det gäller att passa på att göra skaer medans Alex sover..
Idag fick vi lite sovmorgon..eftersom alla mina barnvaktar jobbar så fick farmor släppa ut hästarna. Inte för att Alex tycker det spelar någon roll, för han vaknar ändå kring 7.
Känner att jag har mkt jag vill göra idag..räfsa ute, städa o diska o fixa internet.  Men vid 17 ska jag till optikern o sen ska vi o Gratta Måns..Före det ska jag till stallet oxå,bara Plåth kommer hem. Idag blir det ingen ridning.
Erik träningen gick bra..I måndags var det en massa markarbete, som gick okej..han har börjat bli riktigt lydig min häst.(mot tidigare) På tisdagen var det banhoppning ute..det tyckte han var skojs..är ju ca 2 årsen sen sist..Så det gick jätte bra..Nu är jag SÅÅ sugen på att tävla!! Men ska träna lite mer först..så snart så!!
nej måste jag fixa lite mat åt Alex innan han vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0