kväller

Nu är det kväller..båda mina barn sover. Jag kör diskmaskinen,tvättmaskinen o eldar. Idag hade vi sovmorgon igen,ända till 8.  Sen har vi varit ut på en promenad blev inte lika långt idag. När Alex sov krattade jag en massa barr o grenar o kottar..vilket våran gräsmatta eller mossmatta skulle passa bättre består av..Så nu har JAG bestämmt att alla träd med barr på ska ner!! Man vill ju kunna vara på gräset utan att det sticks. Hoppas inte grannarna har nåt emot det!
Jag har bestämmt att innan söndag ska jag ha krattat klart.
Plåth kom hem tidigare idag, migrän. Jag hoppas inte att det är någon annan sjuka, för jag vill inte bli sjuk!!
Jag har varit till stallet o mockat o ridit oxå..jag tror Zamab har lite träningvärk sen i tisdags..har var såå stel.
 I morgon bitte blir det upp tidigt igen, jag måste åka med Alex till Stormormor, så jag kan åka till stallet. Ingen anna kunde släppa ut dom imån. Men det är skönt att ha det gjort på förmiddagen.
Nu ska jag kolla på grannfejden o äta mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0