Jippie!!

Nu har vi äntligen internet igen ..får se när jag hittar på sladdar o grejer så ska ni få se kort..
Idag var jag på systemet det var länge sen..iallafall i borlänge! Bästa att köpa lite vin i cioder med till Idre.. i går var vi även o handlade lite mat ..
Nu ligger Alex o Plåth o sover..Alex håller nog på att få sina första tänder uppe för han är grinig o luktar ruttet i munnen....
Fy vilket ruggigt väder det var ute idag...Brrr!! Jag har frysigt hela dagen fast jag eldat.
Nej n u ska jag läsa på lite  ROT-avdraget..har hösrt lite olika så det är bäst att kolla vad som gäller!! 

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag har hört att man får dra av 100.000 per person, så om ni både äger huset får ni dra av 200.000 sammanlagt av arbetskostnaderna.

2009-04-09 @ 08:34:46
URL: http://cattise.blogg.se/
Postat av: Cattis

Jahaaa... Men då har jag läst fel i en tidning. Dåligt!! Fast bra ändå såklart, det är alltid bra om det kan bli billigare. Skulle ni byta alla fönstren? Kram

2009-04-09 @ 11:26:50
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0