Idre!!

Idag kom Sabina o Stefan upp med datorn...
Det gick bra att åka på söndag kväll, Alex sov hela vägen upp...så vi körde allt på en gång.ca 3,5 timmar.
Igår var det ganska fint väder..mamma,pappa o nicke åkte skidor hela dagen o jag o Plåth delade. Jag åkte på förmiddagen o Plåth på eftermiddagen..Pappa o nicke ser ut som röda kräftor i ansiktet..jag som gjorde allt för att vara i solen är knappt märkbart brun..
Idag har vi åkte halva dagen var igen..men den här gången åkte jag på eftermiddagen o det var löst o backen..
Jag o Alex var o åkte i pulkabacken igår..han tyckte det var roligt en stund men sen ville han ut o gå..vi gick o tog en fika istället..
Idag var vi in till baren o köpte en drink med mörk rom o varm choklad o grädde..lite sådär..
nu är det dax för rapparkalja!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0