Helgen

I löedags var vi uppe tidigt..Plåth o Perra skulle göra någon avvägning till grävningen..Sen var vi till öoB o handlade en grill,ute krukor, tvättkorg o torkvinda. På biltema blev det spade o kratta. Sen en snabbis till kupolen där det blev
Mc Donalds o en jacka o regnbyxor till Alex..Vi skulle igentligen ha mkt mer kläder till oss oxå men det får bli en annan dag..Det blev 2 blommo med krukor på Blomsterriket oxå. Vid 14 skulle vi vara hos min stormormor (gammelmormor). ta kort o äta tårta. Plåth o pappa åkte hem o började riva i stallet. Jag o mamma o Alex handlade på ica maxi först. Sen hem o bytte bil för att åka till stallet,,blev tyvär ingen ridning då klockn var för mkt..vi skulle j hem o inviga nya grillen oxå..Den funkade bra!! Det blev Kotletter klyftpoatais o Tzatsiki.
Idag har jag jobbat o Alex har varit hos mormor o morfar hela dagen,. Jag hämtade han vid 20.30. Nu har jag ätit lite pannkakor o gjort ordning Alex för natten..har letat på mina bankpapper måste dit o fråga om deklarationen..oo vad det ska vara krångligt.
Idag har Plåth börja gräft lite drenering till stallet. Imån ska dom köpa någon dyr kokosslang som ska läggas i diket som sedan ska grävas igen.
Nu är det sovdax


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0