hantverkare!

ja det är nåt speciellt med hantverkare...först värmepumps nissen sen hovslagare..Heide har tappat en så jag ringde hovslagarn i fredags då skulle han höra av sig på måndagen..men ingen ringde. så igår ringde jag o han skulle komma idag vid 8...men plåth tyckte inte det var någon bra idé eftersom han skulle iväg o hämta slang o hantverkaren skulle komma. så jag skulle ringa återbud...jag ringde hela dagen utan svar men jag lämnade några medelanden.Men inget svar! Så igår kväll skickade jag ett medelande o imorse fick jag svar att han sett det..Hhmm!
Men nu är iallafall hantverkan här med värmepumpen...o Alex är sjuk, igår kväll hade han 40,5. Inatt spydde han en gång..jag trodde han satt i halsen men i morse spydde han en gång till...jag hoppas det är pga febern men hur vet man det då?? Vi som skulle ha hem folk ikväll..dom får gärna komma men vi varna för alla möjliga sjukdommar!!!!
Vi får se hur han mår resten av dagen...spyr han mer får vi väl ringa återbud!!
Bara inte jag blir sjuk till helgen för då står det jobb på schemat o jag har inte råd att var sjuk!
Igår shoppade vi lite hittade en fin liten jeans kjol på veromoda, o ett linne på MQ.Sen köpte jag en ram på Åhlens oxå.
På coop hittade jag äntligen min rabarber planta o stövlar till Alex.
Sen blev det ica maxi men Alex var så grinig så jag vet inte allt jag glömde.
Nu ligger Alex allafall o sover.
HHmmm vad ska jag göra då...kan ju inte förbereda maten ifall Alex har magsjuka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0