Bus unge!!

Alex börjar bli en riktig bus unge..Han gör allt han inte får...o allt ska man slåss med....hmm!!! Vad ska det bliva av denna unge???
bu  nbbbgbbbbbbbbbbbbb en hälsning från Alex!

Idag fick cvi en tredje offert på fönstren.. 95 000 hmmm
Idag ska vi till soptippen med en massa kartonger o grejer..men först ska vi göra korvgryta att ta med till Alex(idre).
Idag regnar det igen!! o vårat regnskydd till vagnen är borta såå detblir en tråkig inne dag..Mamma kommer förbi på fika efter jobbet idag..
i kväll ska jag till stallet oxå..imån blir det ridhuset.
När vi är bort har Linda lovat att rida 2 gånger för när jag kommer hem är det Erik träning..Så jag hoppas hon rider..
Skulle göra någon smaskig efterätt att ta med oxå vad ska det vara då???

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jag förstår det! Hur stort blir stallet? Hur stor tomt hade ni, räcker det till hagar eller får ni hyra mark också? Vilket recept ville du ha? Torsken?? Tusen frågor... Jag är nyfiken som du vet. Kram

2009-04-09 @ 15:53:22
URL: http://cattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0